چگونه موتور برق یا ژنراتور انتخاب کنیم کیلووات بی صدا بهترین موتور برق کیفیت خانگی ویلا

قیمت موتور برق کیفی، به مراتب کمتر از قیمت موتور برق بنزینی بزرگ توان بالا می باشد. سوخت موتور برق دیزلی از نوع گازوئیل می باشد و به واسطه صدای بلندی که دارند بهتر است برای محیط های مسکونی مورد استفاده قرار نگیرند. این موتورها از نظر عملکرد شبیه به دیزل ژنراتور، اما با سایز و اندازه کوچک می باشند. موتور دیزلی بیشتر جنبه صنعتی دارد و در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

موتور برق
موتور برق

ژنراتور های گازسوز غیرقابل جابجایی و حمل و نقل می باشند و نمی توان از آن ها برای موارد مسافرتی استفاده داشت.

موتور برق بنزینی 11 کیلو وات ETQ مدل TG15900E

اگر برای مصارف خانگی می خواهید 3 کیلووات تا 5.5 کیلووات مناسب شما برای تامین برق خانه می باشد. موتور برق کیفی یک دستگاه مولد برق اضطراری کوچک است که به کمک سوخت بنزین، برق لازم برای مصارف عادی مورد نیاز شما را تامین می‌کند. این نوع موتور برق که به موتور برق مسافرتی یا چمدانی نیز مشهور است به دلیل قابلیت حمل آسان و سیار بودن آن، کاربرد وسیعی برای کاربری‌های خانگی، ویلایی، باغ و … یک راه ساده برای آنکه بدانید به چه موتور برقی با چه توانی نیاز دارید مشخص کردن توان وسایلی است که می خواهید استفاده کنید.

این محصول مصرف انرژی مناسبی دارد و توانسته گواهی‌های معتبر تولید نظیر CE، EMC، NOISE و GS را دریافت کند.

تعویض روغن موتور برق چه زمانی باید انجام شود؟

مشخصات موتوربرق ها از دو قسمت اصلی موتور و دینام، جهت تولید برق اضطراری تشکیل شده اند. مکانیزم قسمت موتور آن بسته به نوع سوخت متفاوت است و موتور برق ها با توجه به توان های مختلف می توانند کاربری مختلفی داشته باشند.

موتور برق‌های ساخت رونیکس دارای چراغ هشدار کاهش روغن هستند تا کاربر در زمان لازم به دستگاه روغن اضافه کند.

ولی قیمت موتوربرق های بنزینی نسبت به موتورهای گازوییلی کمتر است. باید در نظر داشت موتوربرق های گازوییلی نسبت به موتورهای بنزینی راندمان بالاتری در تبدیل سوخت به انرژی دارند.

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما