mydigitalworldbanner

لیست بهترین قالیشویی تهران از نظر مردم ️ نقدونه

حالا در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید می‌توانید خدمت مورد نظر خود را ثبت کنید و تخفیف هم بگیرید. شرکت مادر با مدرن ترین دستگاه شستشوی فرش توانسته  بزرگترین مجموعه شستشوی فرش درایران با  سریع ترین و با کیفیت ترین شستشو باشد. به طوری که تمامی سفارشات به دقت شستشو می شود ، دیگر نیازی به کنترل ندارد، چه بسا واحد کنترل کیفیتی نیز نمی خواهد. این دفاتر وظیفه‌ی ثبت سفارش و حمل و نقل و انتقال فرش به کارخانه را دارند و نمی‌توانند در روند شستشو دخالت کنند. کارکنان قالیشویی باید بدانند که چطور فرشرا تحویل بگیرند و آن را به قالیشویی منتقل کنند در حالی که به فرش آسیبی وارد نشود.

برای شستشوی فرش دست بافت از چه موادی استفاده می‌شود؟

همه روزه در خدمت شماست. ما فرش شما را بصورت لول شده تحویلتان میدهیم و کیفیت را در سطحی ارائه میکنیم که شما لیاقتش را دارید و زیبایی و تمیزی را به فضای خانه تان می آوریم. مرکز شستشوی تخصصی فرش توحید با استفاده از بستر اینترنت ارتباطی موثر و مفید را با مشتریان خود برقرار نموده و به معتبرترین قالیشویی تهران تبدیل شده است.

فرش به عنوان یکی از وسایل ضروری و مورد نیاز خانه ایرانیان، در طرح‌ها و انواع گوناگونی بافته می‌شود. قالیشویی بانو دارای شعب متعدد در کلیه مناطق شمال، مرکز، جنوب، غرب و شرق تهران است. این کار فرآیندی تخصصی است و نیازمند صرف وقت و دقت فراوان است. مثلا نوع فرش یا موکت، شیوه شستشو، اعلاشویی، نیاز به تعمیرات، مسیر حمل و نقل و غیره می ‌توانند در میزان هزینه شستشو اثرگذار باشند.

رفوگری فرش یک مهارت کاملاً تخصصی و پیچیده است که باید فقط به دست افراد آموزش دیده و حرفه‌ای انجام شود. در قالیشویی نوین، بهترین قالیشویی تهران کلیه مراحل رفوگری به وسیله افرادی که آشنایی کامل به بازسازی فرش دارند، انجام می‌شود. قالیشویی نوین برای رنگ برداری فرش از هیدروسولفیت رقیق شده استفاده می‌کند.

  • نور مستقیم خورشید باعث از دست رفتن رنگ فرش می‌شود و برای ترمیم رنگ فرش، پرزها‌ی فرش خیلی سطحی تراشیده می‌شود و با جدا شدن الیاف آسیب دیده رنگ فرش بازگردانده می‌شود.
  • ولی در صورتی که نیاز به اعلا شویی و از بین بردنلکه های خاص و قدیمی باشد قیمت شستشوی فرش ماشینی و نرخ شستشوی فرشدستبافت بیشتر خواهد شد.
  • چراکه شست و شوی فرش در محل معمولا به صورت سطحی انجام شده و گرد و غبار فرش داخل آن باقی می‌ماند.
  • از سویی شستشوی فرش کاری تخصصی است؛ که در صورت استفاده از روش‌های اشتباه می‌تواند آسیب‌های جدی به فرش وارد کرده و از عمر فرش بکاهد.
  • نرخ شستشو بر اساس متر مربع محاسبه شده و کاملا وابسته به جنس و نوع فرش شما است.

مادر دارای عضویت رسمی اتحادیه  است که دنبال بهترین شستشوی قالی برای مشتریان خود است. در کارخانه ما از روش تمیز کردن آب گرم اختصاصی استفاده می کند. معمولاً به این کار «شستشوی فرش با بخار» می گویند، اگرچه ما در واقع از بخار برای تمیز کردن استفاده نمی کنیم.

نحوه شستشوی این نوع فرش‌ها نیز جزء موارد حساسی است و دقت، مهارت و تجربه مرکز قالیشویی که شستشوی چنین فرش‌هایی را می‌پذیرد باید مورد ارزیابی قرار گیرد. برای شستن انواع فرش ابتدا گرد و خاک موجود بر روی آن تمیز شده. سپس فرش‌ها با استفاده از بهترین روش‌ها و پیشرفته‌ترین تجهیزات شسته می‌شوند.

پاسخگویی به سوالات قبل از ثبت سفارش قالیشویی و پیگیری‌های آتی از نکاتی‌ست که باید برای انتخاب قالیشویی به آن دقت کنید. پس قالیشویی خوب در تهران از قیمت گذاری های صنف قالیشویی پیروی میکند. برای هیچ کدام از خدمات آچاره از جمله خدمات قالیشویی به پرداخت بیعانه نیازی نیست و بعد از ثبت سفارش قالیشویی و توافق با متخصص مربوطه و دریافت خدمات می‌توانید پرداخت را انجام دهید. کارشناسان ما آمادگی ارائه مشاوره تلفنی و راهنمایی شما بابت تمام خدمات را دارد. ما تمام سعی خود را به کار می‌گیریم تا از بانو به عنوان «بهترین قالیشویی تهران» نام برده شود.

شست‌وشو توسط دستگاه های مخصوص

قالیشویی معتبر بانو با پوشش‌دهی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، توانسته محدودیت‌های مکانی و زمانی را پشت سر گذاشته و نیاز مشتریان را به بهترین شکل برطرف کند. تنها با ورود به وبسایت قالیشویی نوین، درخواست خودتان را ثبت می‌کنید و باقی کار را به ما می‌سپارید.کلیه پیگیری‌ها توسط خود پرسنل قالیشویی نوین انجام شده و هماهنگی‌های لازم با شما صورت خواهد گرفت. معمولا بعد از سفارش شما، بلافاصله همکاران ما با شما تماس می‌گیرند و پیگیری‌های لازم را انجام خواهند داد. قالیشویی نوین خدمات خود را به صورت آنلاین و غیرحضوری نیز ارائه می‌دهد.

نمایید. پاکمهر با آبکشی صحیح فرش ،تمیز ترین شستشو را انجام میدهد و پاکیزگی را از نظر اسلامی را برای شما

همچینین تمامی فرشها ضدعفونی شده و با کاور تحویل مشتریان عزیز می شوند. از شیوه غیر مکانیزه زمانی استفاده می‌شوند که موکت لکه داشته باشد و موکت توسط مایع شستشوی مخصوص و اسفنج شسته می‌شود. اگر فرش‌ها با این مواد شوینده شسته نشوند رنگ فرش‌ها تغییر کرده و از ارزش آن کاسته می‌شود.

این مواد آسیب بسیار زیادی به الیاف فرش وارد می‌کند و به مرور زمان شاهد آن خواهید بود که فرش ماشینی شما مانند یک موکت نازک شده و ضخامت و لطافت آن به طرز چشمگیری کاهش یافته است. با توجه به سیر صعودی قیمت فرش، منطقی‌ترین راهکار این است که با روش نگهداری و شستشوی صحیح از کهنه شدن و از بین رفتن فرش پیشگیری نماییم. بنابراین اعتماد به یک مرکز خدمات قالیشویی معتبر می‌تواند بسیار مقرون به صرفه باشد و موجب ماندگاری بیشتر فرش ماشینی شود. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد دارید فرش خود را به روش سنتی در خانه بشوئید، مقالات اختصاصی aminoghly.com قالی شویی مجله آچاره در بخش مقالات نظافت و شستشو خانه را مطالعه کنید. قالیشویی ارزان شعار بسیاری از قالی شویی های سطحشهر است ولی آیا واقعا به این شعار پایبندند؟ این شعار قیمت قالیشویی مناسب زمانیمحقق می شود که در کنار آن کیفیت خوبی نیز ارائه شود و تنها به شستشو باآب بسنده نکنند. استفادهاز مواد شوینده مرغوب، کادر حرفه ای و تجهیزات مدرن با قیمت قالیشویی ارزانامکان پذیر نیست.

در این روش متخصصینبا استفاده از تجهیزات اتوماتیک پروسه شستشوی و آبگیری را انجام می دهند و هنوزمقدار زیادی از مسئولیت برعهده پرسنل است. فرشها پس از شستشو و آبگیری بدون دخالت دست بسته بندی شده و کاور می شوند، به قسمت قفسه های تحویل منتقل شده و آماده تحویل در تاریخ مورد مورد نظر به شما مشتری گرامی می شوند. پس از انتقال فرشها به شرکت توسط سرویسکاران فرش ها پس از کارشناسی خاک گیری و شستشو می شوند، پس از شستشو فرش به توسط آبگیرههای لوله ای آبگیری و خشک می شوند. این نکته را مدنظر داشته باشید که شرکت ها و کارخانجات قدیمی قالیشویی، معمولاً سعی می کنند اعتبار و شهرت و خوش نامی خود را حفظ کنند. در فرایند پرداخت کاری بر روی فرش باعث نرمی و براقی و درخشندگی شستشوی فرش شده و فرش را همانند روز اولی که خرید کرده اید می کند.

تهرانه دوزی با نخ‌های همرنگ و متناسب با نخ‌های تهرانه فرش انجام می‌شود. بخش‌های که ساییده شده و ریشه‌های پوسیده فرش تهرانه دوزی می‌شوند. جدا شدن تار و پود فرش یا بخشی از فرش، سوختگی شدید، پارگی کامل فرش. همچنین قدرت بینایی و شرایط جسمی و روحی هر بافنده در بافت فرش تاثیر دارد. در برخی از مناطق تولید فرش، به دلیل صرفه جویی در مصرف مواد و وقت، بعد از دو یا سه رج و یا بیشتر، پود گذاشته می‌شود که به این عمل چندچین یک پود می‌گویند. فرشی که پس از هر رج بافت آن، پود زیر و پود روی آن کشیده شده باشد فرش مرغوب و سالم است.

  • پاسخ به این سوال به میزان خرابی فرش، جنس آن و میزان خدمات ارائه شده توسط ما بستگی دارد.حتما در این زمینه ها از ما مشاوره رایگان بگیرید.
  • تنها کافی است به صورت آنلاین یا تلفنی درخواست مورد نظر خودتان را مطرح کنید تا همکاران ما به سمت شما اعزام شوند.
  • خدمات قالیشویی در دو شیفت کاری روز و شب، و خدمات در محل ( منزل یا محل کار) در شیفت روز ارائه می شود.
  • همچنین از مواد‌های شوینده مخصوص برای حفظ شکل اولیه فرش‌های ماشینی که زمینه روشن دارند یا فرش‌های ماشینی ابریشمی و شفاف سازی و زدودن لکه‌های آنها استفاده می‌شود.
  • شرکت مادر با مدرن ترین دستگاه شستشوی فرش توانسته  بزرگترین مجموعه شستشوی فرش درایران با  سریع ترین و با کیفیت ترین شستشو باشد.
  • قاليشويي بلورین مجهز به مدرن‌ترین دستگاه‌های قالیشویی مکانیزه است و خدمات شستشو با دستگاه‌های قالیشویی مکانیزه و اتوماتیک انجام می‌شود.

در صورت نارضایتی( حتی از خدمات شستشو) کارخانه موارد مطرح شده را پیگیری و برطرف می نماید. خشک کردن فرش ها پس از قالیشویی، در گرمخانه مجهز به موتور های توربو انجام می شود. و پس از شستشوی فرش ها در محیط باز خشک نمی شوند تا از آلودگی محیطی به دور باشند.

کیفیت و دقت در شست‌وشو توسط دستگاه‌های قالیشویی تمام اتومات بیشتر و بالاتر است. داشتن مجوز رسمی و معتبر اتحادیه یکی از مهمترین ملاک های انتخاب یک قالیشویی معتبر در تهران است. در این روش همانطور که در اسم آن هم مشخص است می‌توان گفت یک خدمت ترکیبی است که در آن از نیروی انسانی در کنار وسایل اتوماتیک کمک گرفته می‌شود. یعنی می‌توان گفت که نیروهای انسانی در شرکت‌ها به کمک ابزار برقی چون فرچه و شلاق زن جهت آب‌گیری فرش، به این‌ کار می‌پردازند و یک نیروی انسانی در کنار وسایلی که به کمک برق کار می‌کنند، دخیل است. سایت قالیشویی بانو در تمامی روزهای اوج‌گیری کرونا، در تلاش بوده است که تمامی پروتکل‌های بهداشتی را در تمام مراحل رعایت کند.

قالیشویی در تهران در هر یک از محله های تهران را با دیدی باز از بین بهترین ها انتخاب نمایید. برخی از کارخانه های قالیشویی در تهران با دریافت هزینه های گزاف اما با خدمات بی کیفیت سطح اعتماد مردم را به شدت کاهش داده اند. قالیشویی در تهران را با امنیت خاطر در اپلیکیشن خدمت از ما سفارش دهید. قالیشویی تهران بزرگ یکی از پردرخواست ترین خدمات در زمینه قالیشویی است. نرخ قالیشویی در تهران با توجه به نرخ اعلام شده از سمت اتحادیه محاسبه می شود. پشتیبانی قالیشویی به شما کمک می‌کند بدانید فرش‌های شما در چه مرحله‌ای از شستشو قرار دارند و چه زمانی به دست شما می‌رسند.

متخصصین رنگبرداری در کارخانه قالیشویی نوین با دقت و توجه ویژه ای کلیه بخش های آسیب دیده فرش را ترمیم می کنند. مراحل شستشوی فرش در قالیشویی نوین زیر نظر متخصصین و با استفاده از برس ‌های مخصوص به صورت دورانی انجام می‌شود تا کلیه آلودگی‌ها بدون هیچ آسیبی از سطح فرش پاک شوند. جهت حفظ کیفیت اولیه فرش‌های دستبافت نیاز به رعایت قواعد و اصول خاصی در شستشوی آنها است و عمل قالیشویی باید به نحوی انجام شود که خصوصیت ساختمانی و ظاهری فرش حفظ شود.

قالیشویی نوین برای شستشوی فرش ها از مواد شوینده درجه یک، استاندارد و خنثی استفاده می‌کند و مراحل آبکشی فرش نیز با دقت و روش استاندارد به پایان می‌رسد. عملیات شستشوی فرشتوسط دستگاه های مکانیزه و به همراه موادشوینده مرغوب و مخصوص قالیشویی انجام می شود. البته در نظر داشته باشید نحوهشسشتوی انواع فرش ماشینی با شستشوی فرش دستباف و شستشوی فرش ابریشم تفاوتدارد. در قالیشویی تماماتوماتیک تمام مراحل شستشوی فرش ماشینی و دستبافت توسط تجهیزات مکانیزه انجام میشود و تنها افرادی بر این پروسه نظارت دارند.

محافظ ریشه فرش چیست و مزایای استفاده از آن

همچنین استفاده از مواد شوینده مناسب، دستگاه‌ها و تجهیزات اتوماتیک قالیشویی از مواردی است که موجب می‌شود در فرایند شستن فرش در قالیشویی، فرش شما آسیب نبیند. قالیشویی ادیب از جمله مراکز معتبر و مجهز به تجهیزات تمام اتوماتیک برای ارائه خدمات قالیشویی با ارائه کاملترین سرویس های شستشو است. شستشوی فرش و هر نوع ترمیم و سرویسی که برای فرش و اقلام سبک تر لازم باشد، در این مجموعه صورت می پذیرد.

کارخانه قالیشویی کهمجهز به سیستم مکانیزه هستند همیشه تعداد کارگرهای کمتری دارند. علت کم بودن قیمتشستشوی فرش دستبافت و ماشینی در قالیشویی مکانیزه نیز به همین علت است. این قالیشویی در طول این مدت سابقه درخشان به خدمات رسانی در سراسر تهران، کرج، لواسانات … به مشتریان عزیز خدمت رسانی کرده است. شما به راحتی می توانید درخواست قالیشویی تهران خود را در سایت و یا اپلیکیشن خدمت از ما که قسمتی مخصوص اپلیکیشن قالیشویی است. با توجه به توضیحاتی که در هنگام ثبت سفارش قالیشویی ارائه داده اید سرویسکاران ما بر اساس نرخ اتحادیه برای شما قیمت پیشنهادی خود را ارسال می کنند.

حقیقت آن است که خانه و حیاط و… محیط مناسبی برای شستشوی فرش نیست. از سویی شستشوی فرش کاری تخصصی است؛ که در صورت استفاده از روش‌های اشتباه می‌تواند آسیب‌های جدی به فرش وارد کرده و از عمر فرش بکاهد. پس قبل از هر توضیح بیشتری اکیداً توصیه می‌کنیم شستشوی فرش‌های خود را به بهترین قالیشویی با خدمات تخصصی در این زمینه بسپارید. در این لحظه است که مهمترین نگرانی ما پیدا کردن یک کارخانه قالیشویی معتبر و مجهزی است که قدر قالی‌ها ما که حکم گنجینه‌های زیبایی خانه ما را دارند بداند. کارخانه قالیشویی نوین، بهترین قالیشویی تهران، از سال ۱۳78 فعالیت خود را آغاز کرده است. تعداد زیادی از برندهای قالیشویی دارای مجوز، کارخانه یا کارگاه قالیشویی ندارند!

بنابراین انتخاب نزدیک ترین شعبه قالیشویی نوین به شما کمک می‌کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن عملیات جابجایی و انتقال فرش و قالی به قالیشویی تهران را انجام دهید. شما می توانید برای شستشوی فرش، قالی، پرده و مبلمان خود از شعب مختلف قالیشویی نوین کمک بگیرید. تقاضای زیادبرای قالیشویی آنلاین مصادف با ایام خانه تکانیعید همیشه موجب افزایش قیمت قالیشویی میشود. در ادامه با هوم سرویز همراه باشید تا قالیشویی خوب و قالیشوییقیمت مناسب را معرفی کرده و عوامل موثر بر نرخ قالیشویی و لیست قیمتقالیشویی را برایتان شرح دهیم. پس برای دادن لقب بهترین قالیشویی تهران از نظر مردم معیارهایی را در نظر گرفته است.

شما مشتری گرامی از طریق سفارش آنلاین و یا تماس تلفنی سفارش خود را ثبت میکنید و با هماهنگی های اپراتور شرکت تاریخی برای جمع آوری فرش ها با شما انتخاب می شود. از طرفی، ارائه دهندگان خدمات شستن فرش و موکت که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده اند هم به دنبال جذب مشتری هستند. این شرکت های قاليشويي می دانند که باید کیفیت و وقت شناسی را رعایت کنند و حتی ممکن است هزینه کمتری دریافت کنند. شرکت مادر در سال 1370 با ثبت رسمی در اتحادیه شروع به فعالیت نمود. این شرکت با بهره گیری از کادر مجرب و حرفه ای و با استفاده از جدیدترین دستگاه های روز دنیا در زمینه های آماده خدمت رسانی به سراسر تهران بزرگ و حومه می باشد. شرکت  مادر در سال 1370 با ثبت رسمی در اتحادیه شروع به فعالیت نمود.

قالیشویی ادیب بزرگترین و مجهزترین کارخانه قالیشویی قالیشویی اعلاشویی

در این میان باید به شستشوی انواع گبه دستباف، فرش قدیمی، عتیقه و صادراتی نیز پرداخت. نحوه شستشوی این نوع فرش‌ها نیز جزء موارد حساسی است و دقت، مهارت و تجربه مرکز قالیشویی که شستشوی چنین فرش‌هایی را می‌پذیرد باید مورد ارزیابی قرار گیرد. اگر به دنبال بهترین قالیشویی تهران هستید و دوست دارید که فرش و قالی‌هایتان را با بهترین کیفیت و توسط بهترین تجهیزات ممکن شستشو دهید، می‌توانید از قالیشویی نوین کمک بگیرید. رعایت استانداردهای بالا در قالیشویی نوین در کنار تجربه زیاد و کمک گرفتن از کارشناسان خبره موجب تمایز قالیشویی نوین با سایر قالیشویی‌ها می‌شود. کارخانه قالیشویی کهمجهز به سیستم مکانیزه هستند همیشه تعداد کارگرهای کمتری دارند. علت کم بودن قیمتشستشوی فرش دستبافت و ماشینی در قالیشویی مکانیزه نیز به همین علت است.

تمامی فرش ها در سالن های شستشوی مربوطه در دستگاه های مناسب شسته می شوند. بعد از شستشوی فرش، آب فرش ها توسط دستگاه های آبگیری، تا حد امکان گرفته می شود. قالیشویی ادیب یکی از مواردی است که همه ما در طول سال با آن سرو کار داریم. قالیشویی های بسیاری فعالیت دارند اما داشتن تمامی المان های کمی و کیفی در شستشوی فرش، ادیب را از سایر قالیشویی ها متمایز می نماید.

  • برای اینکه قالیشویی خود را به تعداد بیشتری از افراد معرفی کرده و در نهایت آن‌ها را تبدیل به مشتریان خود کنید، نیاز به بازاریابی برای قالیشویی خواهید داشت.
  • برای اینکه بدانیم شستشوی فرش و قالی چگونه باید انجام شود، لازم است که مواد به کار رفته در فرش را بشناسیم.
  • قالیشویی فرش‌ها به دو نوع فرشهای ماشینی و فرشهای دستباف تقسیم می‌شود؛ که نوع شستشوی فرش و مواد شوینده، متناسب با نوع فرش انتخاب می‌شود.

بنابراین اعتماد به یک مرکز خدمات قالیشویی معتبر می‌تواند بسیار مقرون به صرفه باشد و موجب ماندگاری بیشتر فرش ماشینی شود. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد دارید فرش خود را به روش سنتی در خانه بشوئید، مقالات اختصاصی قالی شویی مجله آچاره در بخش مقالات نظافت و شستشو خانه را مطالعه کنید. یکی دیگر از مزیتهای قالیشویی آنلاین هوم سرویز دسترسی به ده ها کارخانه قالیشویی معتبراست که از بین بهترین قالیشویی ها انتخاب شده اند. شما می توانید بادیدن عکس ها و نمونه کارهای این شرکت ها و همچنین مشاهده تجریه سایرمشتریانی که از خدمات قالیشویی هوم سرویز استفاده کرده اند با خیال راحت وبا اطمینان قالیهای قیمتی خود را به دست بهترین ها بسپارید. تیم هوم سرویز دسترسی به بهترین و مجربترین قالی شویی ها را فراهم آورده است. تا با خیال راحت و با پرداخت قیمتشستشوی فرش دستبافت و ماشینی بر اساس نرخ اتحادیه قالیشویی، ازبالاترین کیفیت برخوردار شوید.

قالیشویی ادیب بزرگترین و مجهزترین کارخانه قالی شویی

اما در این میان در خصوص شستشوی فرش‌های دستبافت و ابریشمی همه‌چیز متفاوت است و باید با استفاده از یک فرش‌‌ شویی و استاد ماهر انجام شود. این فرش‌ها باید با استفاده از بهترین مواد، شسته شده و در تمام مراحل شستشو با نظارت و حساسیت تمام همراه باشند. فرش‌های ماشینی دارای انواع مختلفی هستند و فرش‌های فانتزی و شگی را نیز می‌توان در رده فرش‌های ماشینی دانست. به دلیل استفاده از الیاف خاصی مانند BCF، اکریلیک، ویسکوز و پلی استر و … و همچنین نوع رنگ‌ آمیزی الیاف، در شستشوی انواع فرش ماشینی مشکل رنگ‌دهی و اختلاط رنگ کمتر پیش می‌آید مگر اینکه الیاف به کار رفته در فرش بسیار نامرغوب و بی‌کیفیت باشد. کارخانه قالیشویی ادیب بزرگترین و مجهزترین قالی شویی، با استفاده از بهترین مواد شوینده و دستگاه های قالیشویی روز دنیا، بهترین خدمات رسانی را برای مشتریان فراهم کرده است.

بهترین قالیشویی های جنت آباد از نظر مردم

همچنین ثبات رنگ و عدم آسیب به مبلمان می شود. قالیشویی مشهد مفتخر است اعلام نماید انواع فرش ماشینی و دستباف شما را با بالاترین کیفیت شستشو می دهد. مواد شوینده مصرفی در این مجموعه استاندارد بوده و بر اساس نوع خدمت و فرش شما تعیین می شود.

به این ترتیب متخصصین ما جهت هماهنگی و دریافت قالی ابتدا با شماتماس گرفته و پس از ارائه توضیحات، اعلام قیمت قالیشویی و مشاوره رایگان در محلحضور پیدا کرده و قالی هایتان را تحویل می گیرند. در بافت بیشتر فرش‌های دستباف از الیاف پشمی و رنگ طبیعی استفاده می‌شود. به همین دلیل در شستشوی انواع فرش پشمی دستباف شاهد مشکلاتی مانند رنگ‌دهی و اختلاط رنگ هستیم.

  • برای حل این مشکل، ما با راه‌اندازی شعب بانو در قسمت‌های مختلف شهر، تلاش کرده‌ایم تا بهترین خدمات قالیشویی در محل را به شما ارائه دهیم.
  • به هر حال
  • ما در قالیشویی بانو با استفاده از به‌روزترین و بهترین تجهیزات و مواد شستشو، این اطمینان را به شما می‌دهیم که از مجموعه خدمات این کارخانه رضایت کامل داشته باشید.
  • می‌توانید با تولید محتوای جذاب در مورد نکات مهم برای نگهداری از فرش‌ها، نکاتی برای تمیز کردن فرش‌ها، نظرسنجی‌ها، تصاویر و بسیاری از موارد دیگر مخاطبان را به سمت خود جذب کنید.
  • در انتخاب مکان قالیشویی باید اِشراف کاملی به قوانین شهری منطقه موردنظر، نحوه تامین آب موردنیاز، سیستم دفع فاضلاب، مسائل زیست محیطی، آلودگی صوتی قالیشویی و سایر موارد داشته باشید.

برای همین هم بسیاری از خانم های ایرانی به خصوص در ماه های آخر سال و نزدیک به عید نیاز به خدمات قالی شویی و فرش شویی دارند. برای ثبت درخواست و دریافت خدمات از کارخانه بزرگ قالیشویی مشهد می توانید به صورت اینترنتی اقدام نمایید. همچنین می توانید به صورت تلفنی یا حضوری شستشوی فرش های خود را به ما بسپارید. عضو رسمی اتحادیه قالیشویان مشهد، ارائه

همچنین خدمات قالیشویی در محل هم در دو نوبت صبح و عصر و حتی روزهای تعطیل امکان‌پذیر است. فرش، مبلمان و حتی موکت، محصولات ارزشمند و البته حساسی هستند که ما در قالیشویی بانو به دلیل، تخصصی و اطمینانی که به دانش و تخصص خود داریم، می‌توانیم حفظ سلامت آنها را تضمین می‌کنیم. برای ارتباط با ما تنها کافیست که با شعب قالی شویی موردنظر خود، تماس بگیرید و یا با مراجعه به صفحه قالیشویی آنلاین، فرم موجود را پر کنید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن، به محل سکونت شما مراجعه کنند. موادی که در شست و شوی فرش‌های دستباف به کار می‌رود با متریال شست و شوی فرش‌های ماشینی متفاوت است.

قطعا شما می دانید که کار شستن و خشک کردن فرش بسیار سخت، وقت گیر و مشقت بار می باشد. سختی هایی که در کار قالیشویی دستی و سنتی وجود دارد، در عدم شستشوی کامل فرش تاثیرگذار خواهد بود. با یک سرچ ساده بالیست بلند بالایی از کارخانه های قالیشویی مواجه می شوید. تنها شرکت قالیشویی را انتخاب کنید که دارای رزومه قوی و پشتیبانی قوی دراین زمینه هستند و می توانید از تمام پروسه کار مطلع شوید. اما امروزه در دستگاه های مکانیزه فرآیند خشککردن در دستگاه های خشک کن و گرم خانه ها انجام می شود.

یکی از عواملی که در تحویل فرش شما نقش دارد، زمان و فصل جمع‌آوری فرش‌ها است. معمولا در ۶ ماه اول سال بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت تحویل فرش طول می‌کشد.در فصل پاییز تحویل فرش‌ها ۲۴ تا ۴۸ ساعته خواهد بود. اما همانطور که می‌دانید، زمستان و نزدیک عید نوروز شلوغ‌ترین زمان برای قالیشویی‌ها است.معمولا فرش‌های شما در این زمان بین ۷۲ تا ۹۶ ساعت به دست شما خواهند رسید.همچنین جنس فرش هم در مدت زمان ارسال آن نقش دارد. معمولا فرش‌های ماشینی زودتر از فرش‌های دستباف و ابریشم تحویل داده می‌شوند. قالیشویی نوین به عنوان یک مرکز قالیشویی که تحت نظر اتحادیه قالیشویان فعالیت می ‌کند، تمامی قیمت‌ های خود را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه قالیشویان و قوانین و تبصره‌ های موجود در آن تعیین کرده و دریافت می‌ کند.

برای اینکه بدانیم شستشوی فرش و قالی چگونه باید انجام شود، لازم است که مواد به کار رفته در فرش را بشناسیم. در بافتن فرش از انواع الیاف مانند ابریشم طبیعی و ابریشم مصنوعی و پنبه استفاده می شود. پشم از مواد اولیه فرش است که به صورت رشته هایی مثل مو و کرک روی بدن گوسفند و شتر می روید. الیاف پشم از ماده مخصوصی به نام کراتین تشکیل شده و ویژگی اسیدی و بازی را با هم دارد، پس مهم است که قالیشویی با چه مواد شوینده ای انجام بشود. حتی اگر قرار است خودتان شستشوی فرش در منزل انجام دهید، باید شوینده فرش را متناسب با نوع و جنس فرش انتخاب کنید.

البته در نظر داشته باشید نحوهشسشتوی انواع فرش ماشینی با شستشوی فرش دستباف و شستشوی فرش ابریشم تفاوتدارد. در قالیشویی تماماتوماتیک تمام مراحل شستشوی فرش ماشینی و دستبافت توسط تجهیزات مکانیزه انجام میشود و تنها افرادی بر این پروسه نظارت دارند. قالیشویی اتوماتیک و تمام مکانیزه رابا قیمت قالیشویی مناسب در هوم سرویز تجربه کنید.

تنها لازم است که با قالیشویی نوین تماس بگیرید تا در مدت زمانی کوتاه فرش و قالی‌های شما به قالیشویی منتقل شوند. کلیه پرسنل قالیشویی نوین تحت نظارت شرکت فعالیت می‌کنند و همگی از لباس‌هایی با آرم شرکت و لوازم نقلیه مخصوص و دارای آرم استفاده می‌کنند. دانش تخصـصی در حوزه قالی شویی مکانیزه، اسـتفاده از مواد شـوینده با کیفیت و مناسب و بهره بردن از قالیشوئی تجهـیزات و دسـتگاه‌های شستشوی پیـشرفته، در کنار تجربه بالای متخصصین ما، باعث شده خیال شما از کیفیت بالای خدمات راحت باشد. اگرچه خدمت اصلی ما همچنان قالیشویی است؛ اما مجـموعه متنوعی از خـدمات، از جمله ترمیـم و رفوی فـرش، لکه‌برداری از فرش و خشک‌شویی مبلمان و تشک خوشخواب در محل شما، از جمله خدماتی است که به مشتریان خـود ارائــه می‌دهیـم.

بنابراین می‌ توانید بدون نگرانی، و با پرداخت هزینه معقول و قانونی از سپردن فرش ‌ها و دیگر دارایی های خود به این مجموعه مطمئن باشید. اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که فرش‌های خود را برای شستن به قالیشویی می‌سپارید، باید به نکاتی در این باره توجه کنید. از دستگاهی که قالیشویی فرش شما را با آن می‌شوید، تا فاکتور و رسیدی که در اختیار شما قرار می‌دهد، همه برای شما به عنوان مشتری مهم است و اهمیت بالا دارد.

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما