mydigitalworldbanner

خرید بک لینک چیست ؟ سفارش بکلینک قوی و دائمی سایت جالب فا

Read more about (XSEO)سفارش بک لینک حرفه ای here.

حدود 22 سال پیش بنیان گذاران گوگل این مبحث را شروع کردند و تمامی اطلاعاتی که درباره ارزش گذاری به شما داده می شود بر همان اصل استوار است. اکو لینک Link Echos یا شبح لینک  Link Ghosts به معنای ماندگاری اثر یک لینک حتی پس از حذف شدن آن است. در واقع یک لینک بعد از حذف شدن نیز می تواند بر روند رتبه دهی سایت موثر باشد. در عمل نیز طبق آزمایش های صورت گرفته توسط شرکت ماز مشخص شده که اثر برخی از لینک ها تا چندین ماه باقی خواهد ماند.

خرید بک لینک از طریق سیستم بکوریتی می تواند بهترین نتیجه ممکن را روی سایت شما بگذارد . خرید بک لینک معتبر زمانی معنی دارد که از طریق بکوریتی به شکل انبوه و تضمینی تهیه شود . اگر از سیستم بکوریتی “بک لینک” خریداری کنید ، سیستم بکوریتی “رایگان” و اتوماتیک جایگاه کلمات کلیدی سایت شما را در google ، تا قبل از منقضی شدن بک لینک بررسی و در نمودار نمایش می دهد ( نمونه یک نمودار ) . همواره با استفاده از ابزار های سئو، می توانید روند لینک سازی را مانیتور نمائید. ساخت بک لینک های شما به صورت آهسته و پیوسته انجام می گیرد و این مهم را از طریق ابزارهایی همچون ahrefs و Moz می توانید مانیتور کنید. امروز متخصصین وبمسترسلام با تجربه 5 ساله در خصوص لینک بیلدینگ با کیفیت و با الگوریتم های انحصاری، در کنار شما هستند تا انرژی و زمانتان را صرفا برای کسب و کارتان خرج کنید.

اما استفاده نامناسب و اسپم از PBN ها می تواند منجر به عواقب منفی از جمله تنزل رتبه و حتی جریمه (Penalty) موتورهای جستجو شود. هنگامی که صحبت از بهبود سئوی وب سایت شما می شود، یکی از بهترین روش هایی که می توانید به کار ببرید این است که شروع به ایجاد مجموعه ای از بک لینک ها کنید. خرید بک لینک ها اساسا لینک هایی از سایر وب سایت ها هستند که به وب سایت شما اشاره می کنند. هرچه بک لینک های بیشتری داشته باشید، وب سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) رتبه بالاتری خواهد داشت. بر هیچ کس پوشیده نیست که یکی از مهم ترین فاکتورها برای گوگل به عنوان سرآمد موتورهای جست وجو، لینک هایی است که یک سایت دریافت کرده است.

– بهتر است در زمان خرید بک لینک، با خود مدیر و صاحب سایت در ارتباط باشید و با واسطه همکاری نکنید. حتما سعی کنید در فرآیند بک لینک سازی رایگان خود از چندین و چند سایت مختلف استفاده کنید و هرگز از یک یا چند سایت مشخص به صورت انبوه لینک سازی نکنید که موجب شک گوگل به سایت شما و در نهایت پنالتی شدن آن خواهد شد. شما در این نوع دو هدف را در نظر بگیرید یکی فروش و دیگری ساختن بک لینک. استفاده از این سایت ها خیلی به شما کمک می کند تا به بهبود رتبه سایت تان کمک کنید و علاوه بر این فرایند لینک سازی شما را طبیعی تر و با کیفیت تر می کند. از طریق سایت های اشتراک PDF می توانید بک لینک های قوی و با کیفیت رایگان بسازید. این سایت ها می توانند تاثیر شگفت انگیزی بر روی چشم انداز کلی سایت شما داشته باشند و به بهبود جایگاه شما کمک کنند.

خوشبختانه گوگل برای این قبیل سایت‌ها در بخش Manual Actions گوگل سرچ کنسول پیامی با عنوان unnatural links ارسال می‌کند و به این وسیله مدیران سایت‌ها از علت جریمه شدنشان مطلع می‌شوند. برای اینکه روند لینک‌سازی شما کاملا طبیعی جلوه کند بسیار مهم است که قسمتی از بک لینک‌های شما از نوع نوفالو باشد تا گوگل به سایت شما مشکوک نشود و پنالتی نشوید. بهترین نوع بک لینک رایگان، لینک‌های نوع پروفایلی هستند که عموما از نوع فالو بوده و اسپم اسکور سایت مبدا را منتقل نمی‌کنند.

فرض کنید اولین رقیبتان 100 بک لینک، دومی 140، سومی 200، چهارمی 160 و پنجمین رقیب 90 بک لینک ساخته است.همان طور که ملاحظه کردید بیشترین تعداد بک لینک به رقیب سوم تعلق داشته و 200 تا می باشد. شما باید این تعداد بک لینک را معیار خود قرار دهید یعنی نباید بیش از 200 لینک خارجی بسازید. با استفاده از آسمان خراش نه تنها لینک بیلدینگ انجام می گردد بلکه قدرت و اعتبار سایت و برندینگ تان نیز افزایش خواهد یافت. بر اساس این تکنیک باید محتواهایی ارزشمند تولید کنید که در عین منحصر به فرد بودن کاربردی نیز باشند.

سفارش بک لینک آسان

وقتی شما خودتان اقدام به لینک سازی می کنید و به اصطلاح بک لینک پولی می گیرید، در واقع گوگل را دور زده اید و تاثیر بک لینک از بین می رود یا حتی ممکن است توسط گوگل جریمه شوید. در ابتدا بهتر است بدانیم که بک لینک یعنی چیست؟ به طور خلاصه به لینک هایی که از یک وب سایت دیگر به سایت شما داده می شود، بک لینک می گویند. یکی از فاکتورهایی که گوگل یک وب سایت را معتبر و با کیفیت حساب می کند، تعداد بک لینک هایی است که سایت های دیگر به آن می دهند.

در همین حین بد نیست بدانید با به روز رسانی الگوریتم پنگوئن، موتور جستجوی گوگل برای لینک های فاقد استانداردهای لازم هیچ اعتباری در نظر نگرفته است. با این اوصاف طبیعی می باشد که لینک های بدست آمده از طریق سئو کلاه سیاه کاملاً نامعتبر بوده و حتی موجب جریمه شدن سایت توسط گوگل نیز بشود. در این میان دریافت بک لینک از سایت های معتبر و مطرح موجب جلب توجه این الگوریتم ها خواهد شد. در واقع بک لینک را می توان ابزاری برای جا به جایی بین صفحات مختلف سایت دانست.

محتوایی را منتشر کنید که وب‌ سایت و برند شما را به عنوان یک رهبر فکری در صنعت شما نشان دهد تا سایر سایت‌ها تمایل به استناد، منبع و مصاحبه با شما داشته باشند. ویکی دمی به عنوان مرجعی برای آموزش های آنلاین در زمینه سئو، وردپرس و دیجیتال مارکتینگ تمامی تلاش خود را برای ارائه بهترین آموزش ها توسط حرفه ای‌ترین متخصص های هر حوزه چه بصورت رایگان و چه به صورت دوره های پولی قرار داده است. فروم های ایرانی یکی از بهترین روش هایی است که می توانید در آن ها به صورت رایگن ثبت نام کرده و شروع به فعالیت کنید. در این سایت ها شما می توانید به راحتی پست، امضاء و پروفایل بسازید و شروع به شبکه سازی کنید. داده های شخصی شما برای پشتیبانی از تجربه شما در این وب سایت، برای مدیریت دسترسی به حساب کاربری شما و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی ما شرح داده می شود مورد استفاده قرار می گیرد.

با رپورتاژ آگهی می توانید اطلاعات خود را به سرعت و به صورت هدفمند در اختیار مخاطبانی قرار دهید که به دنبال محصولات یا خدمات شما هستند. این روش به شما این امکان را می دهد که پیام خود را با کمترین هزینه و در زمان کوتاه منتشر کنید و در نتیجه ترافیک و فروش خود را افزایش دهید. این نوع بک لینک ها با استفاده از تصاویر به وب سایت شما لینک دهی می کنند.

سفارش بک لینک آسان

شما می توانید محتواهای با کیفیت و کاربر پسند تولید کرده و به سایت های معتبر دیگر لینک بدهید. سپس لینک محتوای خود را از طریق ایمیل برای صاحبان آن سایت ها ارسال کنید. اگر پست شما از نظر محتوایی با کیفیت بوده و رتبه نسبتا خوبی داشته باشد، دیگر وب سایت ها نیز به آن محتوا لینک خواهند داد. نوع دوم بک لینک خارجی سایت است که بحث خرید بک لینک به آن مربوط می‌شود. در اینجا یک وب سایت، عبارت یا کلمه‌ای را به صفحه‌ای در وب سایتی دیگر متصل می‌کند. وب سایت مقصد، که لینکی از آن در جای دیگری قرار داده شده، اکنون یک بک لینک دریافت کرده است.

این سایت‌ها معمولاً متعلق به یک شخص هستند که از همه آن‌ها برای ایجاد لینک به سایت اصلی خود استفاده می‌کند. آن‌ها همچنین می‌توانند برای سود بیشتر، لینک‌های PBN را به دیگر صاحبان سایت بفروشند. از آنجایی که ساخت لینک غیرطبیعی از این نوع، نوعی دستکاری در رتبه‌بندی موتورهای جستجو است، توصیه می‌شود شبکه وبلاگ را برای جلوگیری از شناسایی، به عموم کاربران نشان ندهید (Private). همچنین باید از ارائه‌دهندگان هاست مختلف برای هر سایت استفاده کنید تا ردپای دیجیتالی خود را از بین ببرید.

ولی این خب روش به راحتی و سریع تر از بقیه
می تواند باعث ایجاد بک لینک رایگان و ورودی های بسیاری به سایت شما شوند. با تولید محتوا ارگانیک و با کیفیت، نه تنها می توانید سایت خود
را به یک منبع آموزشی یا خبری تبدیل کنید، بلکه باعث افزایش محبوب آن بین کاربران
و مخصوصا در گوگل خواهید شد. اگر تولید محتوای سایت شما قوی باشد، می توان گفت که
اصلا نیازی نیست تلاش کنید تا بک لینک رایگان دریافت کنید، بلکه خیلی راحت با
اشتراک گذاشتن مطالب شما در دیگر سایت به صورت کاملا خودجوش! بعضی از مالکان سایت فکر می کنند، پست مهمان یعنی قرار دادن یکی از محتوای اصلی
سایت در یک وب سایتی دیگر در صورتی که چنین تصوری کاملا غلط است.

در بعضی از عبارات کلیدی اصلا نیازی به بک لینک ندارید و فقط با تولید و سئو محتوا می توانید به هدف خود برسید. اما احتمالا این کار را می توانید برای عبارات کم رقابت به کار ببرید و قطعا ترافیک زیادی برای سایت خود جذب نمی کنید. اما با این حال اگر به خواهید در رتبه بندی عبارات کلیدی پرکلیک و پررقابت در صدر نتایج قرار بگیرید قطعا به بک لینک نیاز خواهید داشت. تعداد لینک های خروجی مورد دیگری است که سئوکارهای شرکت سئوکار برتر در  فرآیند فروش بهترین بک لینک تضمینی در کرج تهران مورد توجه قرار می دهند.

فرض کنید یک وبلاگ نویس هستید و مقاله بسیار جالبی را در حوزه یک رویداد ورزشی می‌نویسید. وبلاگ نویسی دیگر، هنگام اشتراک دیدگاه خود به مقاله شما پیوند می‌زند. از آنجا که او در مورد مجله اینترنتی مشهور خود در مورد این موضوع می نویسد، این پیوند ایجاد شده برای پست شما بسیار با ارزش خواهد بود. از آنجا که مجله آنلاین محبوبی به شمار می‌آید، بسیاری از سایت‌های دیگر به مقاله وی پیوند داده می‌شوند. این باعث افزایش رتبه مجله آنلاین می‌شود، و مقاله شما نیز از یک سایت معتبر بک لینک با ارزش دریافت می‌کند.

سفارش بک لینک آسان

شما در این سایت ها تنها یک ثبت نام انجام میدهید و پس از آن شروع به درج گذاری محتوا می کنید. هر چه محتواهایی که در سایت قرار می دهید یونیک باشند بهتر است و سریع تر ایندکس می شوند. با این حال شما می توانید، در صورتی که وقت زیادی ندارید از حالت اشتراک گذاری محتوا استفاده کنید. رزومه سازهای ایرانی برای ساخت لینک مناسب نیستند و اکثر آن ها برای ارائه صفحه ای اختصاصی به شما پول دریافت می کنند.

سفارش بک لینک آسان

در طول سال ها، تکنیک های مورد استفاده بازاریابان بسیار تغییر کرده است. امروزه موتورهای جستجو مانند گوگل و یاهو به جای کمیت، کیفیت پیوند را ارزیابی می کنند. پیوندهای مشکوک می توانند رتبه و اقتدار وبلاگ شما را زیر سوال ببرند، به خصوص اگر تعداد زیادی از آنها وجود داشته باشد.

البته، نمی‌توانید فقط در آنجا منتظر بمانید، به این امید که کسی برتری محتوای شما را کشف کند و یک بک لینک به سایت شما در وبلاگ خود اضافه کند. اما میدانید سایت بدون بک لینک نمیتواند رتبه خوبی کسب نماید؟ و یا در کلمه های رقابتی کسب رتبه و صفحه اول گوگل بدون بک لینک تقریبا غیر ممکن است. گوگل از بک لینک ها برای کشف صفحات جدید در اینترنت و نمایه سازی آن ها در فهرست نتایج جست و جو استفاده می کند.همچنین کاربران از بک لینک ها برای جابجایی بین سایت های موجود در اینترنت بهره میگیرند. خیر؛ رپورتاژ آگهی متعلق به کسب‌وکار منتشرکننده آن است و خرید لینک‌پرومکس از محتوای آن امکان‌پذیر نیست. اگر می خواهید کسب و کارتان دوام داشته باشد و یا تکنیک های سئو و بازاریابی تان تاثیر بیشتری داشته باشد، بایستی روابط واقعی با افرادی داشته باشید که در حوزه کسب و کار شما فعالیت می کنند. این امکان وجود دارد که از نام برند شما بدون لینک کردن به آن استفاده شود.

1.سعی کنید بک لینک هایی که میسازید از نوع مرتبط باشد.به این معنی که محتوایی که بک لینک سایت شما در آن قرار میگیرد با موضوع کلی سایت شما ارتباط نسبی یا کامل داشته باشد. حال به این سوال پاسخ دهیم که خرید بک لینک خارجی بهتر است یا بک لینک ایرانی. خوشبختانه گوگل مشکلی با تبلیغات ندارد زیرا تبلیغات را یک ابزار برای افزایش بازدید سایت به حساب می آورد نه ابزاری برای تقلب در نتایج جست و جو. پیوند شکسته در گذشته نه چندان دور استراتژی ای بود برای ایجاد بک لینک، این ابزار این مشکل را برای شما آسان کرده است. ویکی پدیا یکی از بزرگترین، قدیمی ترین و معتبرترین وب سایت های اینترنتی است، که عامل رتبه بندی مقالات دیگر می شود. به بیان ساده تر می توان گفت وب دایرکتوری یک لیست دست ساز از وب سایت ها است.

بهتر است از همکاران در مورد ارائه‌دهندگان لینک بیلدینگ که از خدمات آن‌ها استفاده کرده‌اند، پرس‌وجو کنید و گزینه‌ای که بیشترین رای را دارد انتخاب کنید. فقط بک لینک های طبیعی و معتبر را می فروشند و بک لینک هایی که ارائه می شود به صورت دائمی است. چون با داشتن رپورتاژ آگهی به دلیل وجود رفرنگ دومین از آن دامنه پس از حذف هم ریسکی متوجه سایت شما نخواهد بود. می‌توان با خرید دامنه سایت‌هایی که دیگر فعال نیستند، از رتبه آنها برای گرفتن بک لینک استفاده کرد.

از لینک های بد مثل ثبت آدرس سایت شما در  کامنت های دیگر سایت ها به شدت پرهیز کنید . اما در سئو، یک بک لینک به تنهایی برای شکست دادن رقبای شما کافی نیست، گاهی اوقات برای کسب نتیجه خوب در سئو به صدها یا هزاران بک لینک نیاز دارید. وقتی شما از یک طراحی وب سایت رنک بالا بک لینک میخرید در واقع  هدف شما این است که از اعتبار آن طراحی سایت استفاده کنید و با استفاده از پیج رنک طراحی وب سایت مقصد برای خودتان رتبه بالاتری کسب کنید.

زیرا بک لینک شما بر آن کلمه کلیدی در نتایج گوگل موثر خواهد بود و نه تمام کلماتی که بعنوان هدف خود انتخاب کرده اید. این را در نظر داشته باشید که گوگل برای حذف این پدیده (خرید بک لینک) از هر دری وارد می شود. اگر فضای گوگل را یک فضای انتخاباتی در نظر بگیریم گوگل بک لینک را به عنوان یک رای مثبت از طرف کاربران به صفحه یا سایت شما می شناسد. به خاطر داشته باشید که تنوع یکی از کلیدهای موفقیت در بک لینک سازی است؛ بنابراین همه تخم‌مرغ‌هایتان را در یک سبد نگذارید.

اما خب دریافت این نوع بک لینک کار
خیلی راحتی هم نیست و نیازمند یک تیم متخصص در این حوزه است. متاسفانه شاهد این هستیم که بعضی از افراد برای
خود اقدام به خرید بک لینک می کنند که قطعا دچار جریمه گوگل خواهند شد. در هر صورت، همانطور که قبلا اشاره کردم، هنگام انجام یک کمپین بک لینک سازی، بهتر است چند بک لینک با کیفیت از معتبر ترین سایت ها برای خرید بک لینک دریافت کنید تا اینکه تعداد زیادی لینک بی کیفیت دریافت کنید. ریپورتاژ آگهی یکی از معروف ترین روش های بک لینک گیری محسوب می شود. این شیوه لینک سازی چندان خوشایند موتور جستجو گوگل نمی باشد با این حال سخت گیری های زیادی نسبت به آن وجود ندارد.

سفارش بک لینک آسان

باید بدانید اگر موتورهای جستجوگر برچسب Nofollow را بر روی محتوای شما مشاهده کنند، پیوندهای موجود بر روی آن را نیز نادیده میگیرند و به سادگی از کنار آن عبور می کنند. بنابراین، به طور معمول آنها در بهبود رتبه جستجو یا دید شما مفید نیستند. باید گفت که هیچ قانون نوشته‌ای برای جریمه خرید بک لینک وجود ندارد، اما شما با خرید آن دارید تقلب میکنید! بله درست خواندید، اما باید گفت که این یکی از روش‌های سئو کلاه خاکستری است.

اگر با شیوه نگارش مطلب به صورت سئو محور آشنا نیستید، از وب سایت مقصد بخواهید با دریافت هزینه بیشتر کار تولید محتوا را نیز برایتان انجام بدهد. مهم ­ترین بخش سئو خارجی سایت، لینکسازی یا همان لینک بیلدینگ (Link Building) است. لینک سازی حساس ­‌ترین و مهم‌ترین بخش از سئو سایت است به همین دلیل، موقع ایجاد لینک سازی باید تجربه و دانش کافی در این زمینه را داشته باشید وگرنه به احتمال زیاد موجب پنالتی سایت می ­‌شوید. اگر بک لینک های سایت شما بصورت طبیعی و با کیفیت باشد، بدون شک سایت شما در کلمات کلیدی رقابتی به جایگاه خوبی می‌ رسد. هر سایتی برای پیشرفت خود، از بک لینک استفاده می ­‌کند پس اگر ما بتوانیم از بک لینک با کیفیت و با دقت بالا استفاده کنیم، برنده این رقابت خواهیم شد. پکیج های بک لینک سئو ، دارای بهترین بک لینک های با کیفیت، قوی و دائمی هستند که نحوه ساخت این لینک ها طی چندین سال تجربه به دست آماده است که باعث حضور سایت شما در لینک های ابتدایی صفحه نخست نتایج جستجو می شود.

من در این قسمت  سعی کرده ام تعادلی بین استراتژی های موثر و راهبرد های زمانبر پیدا کنم. یک لینک با کیفیت بالا از یک سایت با کیفیت بالا، زمان و تلاش زیادی را برای به دست آوردن نیاز دارد. پس قبل از اقدام به دریافت بک لینک رایگان یا به خوبی مطالعه کنید و یا با یک متخصص سئو در ارتباط باشید، چرا که یک اشتباه کوچک می تواند اشتباهات جبران ناپذیری را به کسب و کار شما بزند. اغلب سایت هایی با تیپ دل نوشته طور که به دنبال محتوای عالی برای قرار دادن در وب سایت خود هستند.

لینک سازی یک اقدام پیوسته است به این معنی که برای حصول نتیجه، نیازمند انجام تمام ارکان آن هستیم. بک لینک آنقدر تخصصی و ویژه است که حتما برای فراگیری آن، باید زمان طولانی ای را فعالیت کرد یا به صورت تئوریک و مطالعه ی بدون وقفه راه و چاه این مسیر سخت را آموخت. حال اگر کار را به این فرد متخصص نسپارید، قطعا ایجاد بک لینک برای شما یک اشتباه غیر قابل جبران است.

برای مثال اگر در زمینه گردشگری فعالیت دارید، از سایتی رپورتاژ خریداری کنید که مرتبط با این موضوع باشد، نه از سایتی که مربوط به دانلود فایل است. اکنون که با تاثیر بک لینک در سئو سایت آشنا شدید، در ادامه به شما می گوییم که چطور بک لینک باکیفیت و قانونی دریافت کنید. اگر برای سفارش و خرید بک لینک نیاز به مشاوره دارید می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با مشاورین ما در ارتباط باشید.

سفارش بک لینک آسان

با همه این تلاش‌ها بازهم این روش در بهترین حالت یک روش کلاه خاکستری است و لذا بهتر است که منابع محدود خود را روی روش‌های کلاه سفید بک لینک سازی صرف کنید. به خاطر داشته باشید که زیرکی هوش مصنوعی گوگل به طور روزافزونی در حال رشد است و دیری نخواهد گذشت که پیچیده‌ترین و حرفه‌ای‌ترین PBN ها هم به دام خواهند افتاد. منظور از آیتم‌های لینک پذیر صفحه یا مجموعه صفحاتی است که وب‌سایت‌های دیگر به نحوی نسبت به لینک دادن به آن‌ها رغبت پیدا می‌کنند. برای تولید این دسته از سرمایه‌های کاربردی می‌توانید از مقالات جامع و یا حتی ابزارهایی استفاده کنید که برای کاربران هدفتان سودمند به نظر خواهند رسید، مثلاً یک دیکشنری تخصصی یا ابزاری برای دریافت آنالیز وب‌سایت. بک لینک‌ها به طور پیش‌فرض «فالو» هستند، به این معنی که از دید گوگل ارزشمندند و می‌توانند بر رتبه وب‌سایت اثر بگذارند.

این سایت یک بک لینک رایگان معتبر جدی است و ایجاد بک لینک رایگان خارجی از آن در واقع مهر تأیید قوی برای سایت شما است. در واقع با ایجاد فهرست سایت ها شما یک بک لینک رایگان برای خود ایجاد کرده اید که کاربر می تواند با بیان نیاز خود به محتوا مورد نظر شما دست یابد. فراموش نکنید که وب دایرکتوری شما در واقع نوعی بک لینک رایگان گوگل است که می تواند موجب افزایش بک لینک رایگان سایت شما شود. گاهی برای دریافت بک لینک های خوب باید هزینه کرد برای همین خرید بک لینک قوی، دائمی و با کیفیت را با استراتژی درست انجام دهید. پاسخ این سوال قطعا منفی است؛ به طور کلی هدف گوگل جلب رضایت کاربر است. یعنی او همواره تلاش می کند وب سایت هایی را به کاربرانش نشان دهد که از نظر محتوایی مفید باشند.

داشتن یک استراتژی لینک سازی موثر برای افزایش رتبه بندی وب سایت شما بسیار مهم است. جاب تیم تعداد زیادی بک لینک با کیفیت بالا و قدرتمند را در اختیار شما قرار می دهد تا به سایت شما کمک کند مورد توجه الگوریتم های گوگل قرار بگیرید. ایجاد بک لینک رایگان صحیح در واقع بخش تخصصی و مهمی در دنیای بازاریابی دیجیتال است، زیرا بر قابلیت کشف شما در اینترنت تأثیر می گذارد. ابزار Broken Link Builder کاملا کاربردی است و هر وب مستری به منظور بهبود بک لینک رایگان نیاز دارد، پس حتما از این ابزار به منظور افزایش ارتقا جایگاه سایت خود استفاده کنید. 1) همانطور که می دانیم ، ارتباط موضوعی بین سایتها و صفحات بر کیفیت بک لینک ها تأثیر می گذارد.

شما با کسب بک لینک از یک صفحه وب معتبر در ازای پرداخت یک مبلغی، می توانید فرایند به دست آوردن لینک ها را سرعت بخشیده و اطمینان حاصل کنید که می توانید به سرعت در لیست نتایج موتور جستجو گوگل رتبه بالایی کسب کنید. در
واقع با این روش شما به نوعی خرید بک لینک به جای دریافت بک لینک رایگان می کنید فقط حالت
آن متفاوت است. در این روش شما کاربران را تشویق می کنید که به ازای به اشتراک
گذاری مطالب شما در شبکه های خود یا دیگر سایت ها وفروم ها، جایزه ای را دریافت می
کنند.

زمانی که گوگل برای اولین بار صفحه ای از وب را می خزد تمامی صفحه را بررسی می کند و وارد لینک ها موجود در آن صفحه نیز می شود. اعتبار صفحه Page Authority یا همان PA از دیگر عوامل معین کننده کیفیت و ارزش لینک های خارجی است. اگرچه PA ماهیت و مفهومی مشابه با DA دارد با این حال تفاوتشان در این است که Page Authority در واقع برای صفحه ای ویژه از آن دامنه مورد محاسبه قرار می گیرد.

همه بک لینک هایی که در مجموعه وبمسترسلام عرضه می شوند، بارها و بارها بروزرسانی شده اند و با تکیه بر دانش تخصصی سئو کارشناسان این مجموعه تبدیل به انتخاب اول بسیاری از وبمسترها و متخصصین سئو شده اند. انواع بک لینک دیگر به بک لینک های تک صفحه ای ، سایدبار ، بک لینک محتوا ، بک لینک مرتبط و غیره تقسیم می شوند. گوگل بک لینک هایی که با ربات ها نرم افزارهای مرسوم زده می شود را شناسایی می کند و حداقل کاری که انجام می دهد آن است که اثر آن بک لینک هار را خنثی می کند. بسته هایی با الگوریتم های طبیعی برای ارتقای رتبه سایتتان در گوگل آماده کرده ایم. خیر؛ برای لینک‌پرومکس در هر مقاله فقط امکان درج یک لینک وجود دارد و در صورت خرید مقاله توسط یک کسب‌وکار، در آن مقاله به سایت دیگری لینک داده نمی‌شود. با توجه به اینکه نیازی به تولید محتوا ندارید در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌شود.

شما می توانید از طریق تولید محتوای منحصر به فرد به همه خوانندگانی که پیوندی به شما در وب سایت خود قرار می دهند استفاده کنید. هنگامی که یک شبکه قوی از مخاطبین بدست آورید، شانس بیشتری برای دریافت لینک های با کیفیت به وب سایت خود خواهید داشت. شبکه سازی سلاح بسیار قدرتمندی برای به دست آوردن مخاطبین، مشتریان و البته بک لینک سازی خواهد بود. در زمان های قدیم، این یک روش بسیار موثر نه تنها برای دریافت بک لینک های با کیفیت، بلکه برای شبکه سازی نیز بود. الگوریتم پنگوئن بیشترین تمرکز خود را بر روی بک لینک قرار داده است تا سایت های متخلف را شناسایی و جریمه کند. اما برای بخش بک لینک فاکتورهای بسیاری وجود دارد که تعدادی از آنها را برای شما آماده کرده ایم.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما
تمامی محتوای این وب‌سایت توسط هوش مصنوعی تولید می‌شود و هدف ما ترویج یا تشویق به استفاده از آن نیست، بلکه به‌کارگیری برای مطالعه و بررسی مطالبی است که قابلیت ارائه دارد.